Navštivte ověřená jógová a pilates studia po celé ČR – podívejte se na výběr zde.
Nakupte vybavení pro jógu a pilates v našem e-shopu – vstupte zde.
Při objednávce nad 1500 Kč máte poštovné zcela zdarma.
Přečtěte si náš blog s novinkami, tipy a doporučeními – články najdete zde.
Při nákupu nad 2000 Kč od nás dostanete malý dárek navíc.
No products in the cart.
Zásady vrácení peněz a vrácení zboží Účinnost od 17. 6. 2025
1 Obecná ustanovení Tyto zásady upravují, jak mohou spotřebitelé (dále jen „zákazník“) uplatnit:
• právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů, a • práva z vadného plnění (reklamace) po dobu 24 měsíců.
Platí pro nákupy uskutečněné v internetovém obchodě YOGOMAT.cz, provozovaném společností SOLVENCY check s.r.o., IČO 17617278, se sídlem Lublaňská 267/12, 120 00 Praha 2 (dále jen „prodávající“).
Kontakty pro vrácení / reklamaci: SOLVENCY check s.r.o. Na Strži 1709/42, P. O. Box 54, 140 00 Praha 4 E‑mail: [email protected] Bankovní účet CZK: 256867273/0600 (Moneta Money Bank)
2 Odstoupení od smlouvy (14 dnů) Lhůta: 14 dnů ode dne převzetí zboží. Jak odstoupit: zašlete vyplněný Formulář pro odstoupení (Příloha A) na [email protected] nebo poštou; RMA číslo přidělíme do 2 pracovních dnů (není podmínkou odstoupení). Vrácení zboží: odešlete zboží do 14 dnů od odeslání formuláře na výše uvedenou adresu. Vrácená částka:do 14 dnů vrátíme kupní cenu včetně nejlevnější nabízené dopravy, a to po doručení zboží nebo doložení jeho odeslání.Náklady zákazníka: přímé náklady na zpětné odeslání hradí zákazník.
3 Podmínky pro vrácení zboží
Zboží musí být nepoškozené, čisté, kompletní a pokud možno v původním obalu.
Přiložte doklad o koupi (elektronicky či v tištěné podobě).
Zákazník odpovídá za bezpečné zabalení a přepravu (doporučujeme pojištění zásilky).
Prodávající může podle § 1833 OZ snížit vracenou částku o hodnotu snížení způsobenou nadměrným užíváním.
4 Přípustné srážky & náklady
Dražší doprava: vracíme cenu nejlevnější varianty.
Nadměrné opotřebení / poškození: odečteme skutečnou ztrátu hodnoty.
Služba zahájená ve 14 dnech: účtujeme poměrnou část ceny.
Uznaná reklamace: náklady na zpáteční dopravu hradí prodávající.
5 Reklamace (práva z vadného plnění) 5.1 Lhůty
Vadu lze uplatnit do 24 měsíců od převzetí. V prvních 12 měsících se předpokládá, že vada existovala již při dodání, pokud prodávající neprokáže opak.
5.2 Postup
1. Nahlaste vadu na [email protected] – uveďte číslo objednávky, popis vady, foto.
2. Vyplňte (doporučeno) Reklamační formulář (Příloha B).
3. Po přidělení RMA odešlete zboží na adresu uvedenou v úvodu.
4. Potvrzení přijetí do 5 pracovních dnů.
5. Vyřízení do 30 kalendářních dnů od doručení.
5.3 Možné způsoby vyřízení
oprava
výměna
přiměřená sleva
odstoupení od smlouvy (vrácení kupní ceny)
5.4 Náklady zákazníka
U uznané reklamace proplatíme účelně vynaložené náklady (poštovné, znalecký posudek).
6 Mimosoudní řešení sporů (ADR)
Subjektem ADR je Česká obchodní inspekce. Platformu ODR EU lze využít na https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Příloha A – Formulář pro odstoupení od smlouvy
Číslo objednávky: …………………
Datum nákupu: …………………
Jméno / firma: …………………
Kontaktní e‑mail / telefon: …………………
Odstupuji od smlouvy o koupi tohoto zboží: …………………
Datum: …………………
Podpis (jen u papírové podoby): …………………
Příloha B – Reklamační formulář
Číslo objednávky: …………………
Datum nákupu: …………………
Jméno / firma: …………………
Kontaktní e‑mail / telefon: …………………
Popis vady: ………………………………………………………………………
Požadovaný způsob řešení: oprava / výměna / sleva / odstoupení
Datum: …………………
Podpis (jen u papírové podoby): …………………
Dotazy: [email protected]
Copyright © yogomat.cz